Klacht: Gebreken cottage 482 Les Bois Francs

op 29 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Op zaterdag 23 juli 2016 zijn wij aangekomen in onze cottage in het park Les Bois Francs.

Onze cottage betreft nr 482.

Het is niet leuk om tijdens je verblijf te moeten gaan klagen over bepaalde dingen die niet in orde zijn.

Volgende zaken werden vastgesteld :

het buiten meubilair is niet proper, groene aanslag en uitwerpselen van vogels op de stoelen

in één van de slaapkamers is er een lampje afgebroken en met plakband gewon terug aan elkaar gezet, veilig ???

bed staat te schommelen

kraan in de badkamer komt uit de muur !

deel van de verlichting in de badkamer is defect

toilet kan niet doorgespoeld worden bij een twee bezoeken ervan na elkaar

handvaten kookpot doorgebrand, vies …

vloer was niet proper

Dit is geen leuke ervaring voor wat een ontspannende vakantie dient te zijn. Zijn trouwens dingen die kunnen vermeden worden voor dat de bezoekers in hun cottage aankomen.

Foto’s van de gebreken heb ik maar het lukt me niet ze hier te plaatsen.

Een degelijke compensatie daar de huur in het hoogseizoen echt niet goedkoop is.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 03 augustus 2016 om 12:12 geantwoord

De afdeling Guest Relations Hoofdkantoor heeft op 03 augustus 2016 een e-mail verzonden naar de gast, aangezien de gast ook een mail gestuurd heeft naar deze afdeling. Er werden excuses aangeboden en het advies gegeven om ongemakken toch ter plaatse te melden om zo het park de gelegenheid te geven om een oplossing aan te bieden, eventueel in een andere taal. Uit gastvriendelijk oogpunt werd er een digitale voucher verzonden die gebruikt kan worden als korting op een volgend verblijf.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam Stuer