Klacht: gebrek aan basiskennis van de monteurs

ik zal mijn aan hun geschreven email bij deze forwarden:

factuurnummer 2017011559

Een mooi moment om deze aankoop bij jullie is door te nemen.

en nog maar is te vragen naar mijn factuur??????????

De eerste kennismaking redelijk joviaal en ongewenst bij onbekenden (algemene fatsoensnorm is een klant aanspreken met U).

dan het krik debacle 1 krik midden in de onderbalk bij een auto van 1300 kg? waar zit je verstand? de schade is opgelost nu,

maar onnodig en aangevend dat er een gebrek aan basis kennis is bij de monteur die bij mij de banden kwam omleggen.

Het omleggen van de banden prima en goed gedaan maar hoe moeilijk is dat? dat is je 2e klus in een garage na het vegen als je als leerling binnenkomt.

Het gebrek aan basis kennis kwam echter bij het balanceren wederom naar voren,

namelijk niet goed uitgebalanceerd en verkeerd lood gebruikt.

Je doet namelijk geen lood van lichtmetalen velgen op stalen velgen daarvoor is de bolling van het klemgedeelte te groot.

Met als gevolg dat ik de velgen heb laten na balanceren bij euromaster omdat ik van 2 velgen het lood kwijt was en de rest min 10 gram onbalans.

Al met al een teleurstellende ervaring die mij alsnog op onkosten heeft gejaagd 30 euro balanceren en 10 euro benzine leen auto bij schade.

Slecht enkel en alleen omdat uw monteur of de basis kennis mist of de interesse om zijn werk goed te doen,

beide kan voor uw bedrijf niet de bedoeling zijn.

Ik ben altijd bereid om goede ideeen een kans te geven,

echter uitgevoerd zoals nu komt er geen 2e kans, jammer want het idee is briljant!

Ik geef u deze week om gepast op deze email te reageren,

mocht u daar geen interesse in hebben zal ik mijn ervaring delen op sociale media,

om uw aandacht wel te trekken.

m.vr.gr.

R T J Wijfje

als ze een beter keurkorps hebben en mij mijn 40 euro terug betalen die ik aan extra kosten heb moeten maken omdat ze er niets van kunnen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bandenthuis.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door thejokerrules