Klacht: Geboekte reis

Tina C op 28 februari 2021 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

kras is overgenomen door Tui. Zeer slechte bereikbaarheid.
Meerdere keren gebeld en sta voordat je medewerker te spreken krijgt heeel lang in de wacht en als je medewerker dan uiteindelijk spreekt…dan weet ze geen antwoord op vragen maar riedelt standaard gegevens op die op de site te vinden zijn.
Bij vermelding dat het wandelweekend niet meer zichtbaar is op de site dan begint de medewerker in herhaling te vallen en kom je nog niet verder.
Daarbijstorende thuisgeluiden, zijn niet bevordelijk voor communicatie.
Zorg dat u Kras/tui medewerkers in dienst krijgt die van wanten weten!!! Plus geef medewerkers een cursus zodat ze een antwoord kunnen geven ipv een standaard riedel die men op site zelf kan vinden.

Daarbij aan Kras; zorg dat reis nog zichtbaar is op site en of deze doorgaat in Corona tijd. Het geboekte wandelweekend kan nooit geboden worden zoals je deze bent aangegaan….in Coronatijd. Daarbij moet je niet willen met een grote groep in een hotel verblijven dat oud en onvoldoende ventileringsmogelijkheden heeft. Dat staat buiten de gastvrijheid en vriendelijkheid van de familie van hotel Op de Boud in Valkenburg , die het hotel beheren.
Daarbij heb ik deze reis eerder gemaakt en kan inzien dat de reis niet naar behoren uitgevoerd kan worden.
Schandalig hoe Kras omgaat met geboekte reizen! NUL informatie en communicatie.

Goede communicatie over geboekte reizen per emai vanuit Kras zelf en niet dat je zelf meerdere keren moet bellen met een beltijd incl. wachttijd van minimaal een half uur en dan nog een medewerker aan lijn krijgen die drukker is met thuissituatie en geen antwoord kan geven op vraag maar verwijst naar site. Hoe ongelooflijk dom!

Daarbij als geboden reis niet uitgevoerd kan worden zoals aangegeven bij boeking dan de reis annuleren en geld of voucher geven aan klant..wat klant wenst.

Als dit niet geannuleerd/opgelost wordt dan zullen we nooit meer een reis boeken via Kras/Tui
Maar g

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kras

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kras nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tina C