Klacht: geboekte kamer bestond niet

op 22 augustus 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben in augustus via booking.com een verblijf geboekt van 6 dagen bij HACIA resort & Waterpark op Koh Samui. Dit is ons heel slecht bevallen. De informatie die op de site staat, klopt niet:

– er wordt aangegeven dat er geen boekingen- en creditcard kosten zijn. Direct bij aankomst moesten wij echter 3% creditcardkosten betalen.
– er moest een deposito van omgerekend EUR 37.50 worden betaald voor sleutelkosten. Dit staat niet op de site.
– wij hebben een vierpersoonskamer geboekt. Bij aankomst en na betaling van de kamer, bleek dat de Deluxe suite bestond uit 2 kamers die via een tuin met elkaar waren verbonden. Er was geen tussendeur. Dit betekende dat wij \’s nachts naar buiten moesten om voor onze gehandicapte zoon te zorgen.
– wifi is beschikbaar in de hele accommodatie; die werkt zelden, dus is vaak niet beschikbaar

Na heel veel discussie met de Franse eigenaren, kregen wij uiteindelijk na een dag een andere goedkopere kamer, waar de tussendeur wel aanwezig was. Zij weigerden het verschil in kamerprijs te vergoeden. Dit terwijl er op de site vierpersoonskamers deLuxe worden aangeboden die helemaal niet bestaan!

Wij stellen booking.com verantwoordelijk voor de geleden schade. Er staat foutieve informatie op jullie site. De financiële schade is THB 2400 (verschil kamerprijs) en THB
574 (3% creditcardkosten). Over wat de zeer agressieve benadering van de Franse eigenaren en de nodige discussies heeft betekend voor ons en zullen wij het maar niet hebben.
Tevens verzoeken wij u om voor dit hotel de informatie aan te passen op de site.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gise