Klacht: Geboekte hotel via Booking.com bleek niet naar behoren te functioneren

op 03 mei 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Beste heer, mevrouw,
Ik heb enige tijd geleden via Booking.com een hotel geboekt in Marrakech (hotel Villaguest). Ik had twee familiekamers geboekt voor twee gezinnen, ouders met twee kinderen (in totaal waren we met acht personen). Afgelopen week hebben we dus doorgebracht in Villaguest maar het hotel bleek zeer slecht onderhouden. Soms helemaal geen water, geen toiletpapier, douche stuk, wc die soms niet werkte, niet schoon). Het zwembad was onbruikbaar (zie foto’s). Het hotel was zowel van binnen en als buiten slecht onderhouden (dingen waren vies en/of stuk, zie foto) en soms ook gevaarlijk (stopcontacten die eruit hingen, zie foto). Er waren slechts drie personeelsleden die álles moesten verzorgen. Aan hen valt overigens niets te verwijten, zij hebben hun uiterste best gedaan om het ons zo aangenaam mogelijk te maken met alle beperkte middelen die zij tot hun beschikking hebben gehad. Zij schaamden zich en verontschuldigden zich voor deze situatie. Ik vind het min of meer onacceptabel dat dit hotel via Booking.com aangeboden wordt, want het voldoet totaal niet aan de voorwaarden die op de site van Booking.com geschetst worden!

Omdat wij geen gebruik van het zwembad konden maken (al hebben ze wel een poging gedaan om het zwembad te verschonen, maar omdat het zó vervuild was, was dit niet in één of een paar keer schoonpompen opgelost. We hebben een aantal keren gecheckt of het wel schoon en gezond was, maar dit was niet het beval geweest) zijn wij dus elders naar toe moeten gaan om te gaan zwemmen. Dit heeft ons extra geld gekost. We hebben dus niet van alle faciliteiten gebruik kunnen maken die de site beloofde.
Een restitutie (gedeelte ervan) van de betaalde geldsom zou op,z'n plaats zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.Skraoui