Klacht: Geboekt premium ,krijgen comfort plaats

op 04 oktober 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

In juni premium comfort geboekt met 4personen naar Cuba ,op 10 september stoel reservering gedaan en betaald ,46 euro. Nu een week van te voren zetten krijgen we te horen dat we niet op onze gereserveerde stoelen mogen zitten . Op 10 september was al bekend dat we met een starklasse vliegtuig zouden vliegen en wij dachten dus precies optijd onze stoelen te hebben vast kunnen leggen. Nu zijn we door tui op rij 15 geplaatst in plaats van rij 2 en 3 . Nu krijgen we 60 euro vergoeding voor het terug plaatsen maar de bij komende kosten van drankjes en de 46 euro stoelreservering word niet over gesproken, hoe kan dit .? Wij zijn het hier duidelijk niet mee eens .

Meer prijs vergoeding ,en betere tegemoet koming,ons voorplezier in deze reis is omgezet in een enorme teleur stelling . En we zijn nu ook zeer benieuwd hoe de terug reis zal gaan ,daar nl ook voor rij 2 en 3 gekozen en wederom 46 euro betaald.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Omamargreet