Klacht: Geblokkeerde bankrekening

op 23 april 2016 over ING in de categorie Banken

Tijdens het invullen van de belastingdienst kwam ik erachter dat ik nog een bankrekening had lopen bij de Ingbank met een saldo van 219,48€. Deze betaalrekening is van 2005 en heb ik geen bankpas van. Ik ben vandaag bij de ing kantoor in Hoogvliet geweest , en deze mevrouw wilde mij niet helpen omdat er op de gezamenlijke rekening schuld staat. Maar dat heeft niets met deze betaalrekening te maken. De betaalrekening is tenslotte van 2005. En deze rekening wordt niet gebruikt.

Ik wil dat deze rekening wordt opgezegd en dat het saldo naar mijn nieuwe bankrekeningnummer wordt overgemaakt , ABN AMRO bank. Dan ben ik pas tevreden.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

8 maanden geleden - Beste Daniëlle, Vervelend om te horen dat je problemen ervaart met het opheffen van je betaalrekening. Ik heb je net gebeld maar helaas niet kunnen bereiken. Om een betaalrekening op te kunnen heffen, hebben we sowieso een ondertekend verzoek nodig. Omdat er op de andere rekening een schuld staat, gaan we voor je kijken op welke manier we dit kunnen afhandelen. Ik heb je vraag daarom doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zodra we hier antwoord op hebben, hoor je van ons. Groeten, Tianne ING Webcare team www.ing.nl/webcare

Bericht van ING

8 maanden geleden - Beste Daniëlle, Wij hebben contact gezocht met de afdeling die gaat over de achterstand op de andere rekening. In verband met je persoonlijke situatie mogen wij je niet openbaar informeren over het beëindigen van je rekening. Je zult dit met je eigen contactpersoon moeten bespreken. Ik heb je net twee keer proberen te bellen maar je niet kunnen bereiken. Groeten, Meike ING Webcare team

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 30 april 2016 om 13:02 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Turtlemania