Klacht: Geblokkeerd zonder in te lichten (momenteel in het buitenland)

op 13 december 2017 over ING in de categorie Banken

Ik ben geblokkeerd door de ING door bekende reden voor de ING maar een onbekende reden voor mij!!! behalve dat het negatief is.

Ik heb net de ING aan de lijn gehad en zou in de loop van de week een brief ontvangen van de reden.

Ik ben momenteel in Marokko omdat mijn oom is overleden en zal bij aankomst gelijk langs het kantoor gaan om te vragen hoe jullie iemand in het buitenland kunnen blokkeren zonder het vooraf in te lichten.

Ik zou niet meer tevreden kunnen zijn met de ING en zal het niet meer aanraden.

Per direct deblokkeren!!! Anders volgen er andere maatregelen!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van ING

1 maand geleden - Beste Abdel Ecik, Allereerst gecondoleerd met het overlijden van je oom. Wat vervelend dat je rekening is geblokkeerd net nu je in Marokko bent. Ik begrijp dat je hierover contact op hebt genomen met onze Klantenservice en dat er een brief naar jou onderweg is. Wellicht zal dat opheldering geven. Vriendelijke groet, Yvonne ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht abdel ecik

1 maand geleden - Opheldering?? Ik krijg een brief waarin staat dat IK mensen op internet oplicht zonder enkele argumenten. En dat ik 8 jaar geregistreerd sta als oplichter. Ik weet niet hoe jullie daarop komen maar ik ga zeker in bezwaar, waarna ik nooit meer met jullie in zee ga.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

ING

Heeft op 18 december 2017 om 10:57 geantwoord

Ik snap dat dit vervelend is inderdaad. Ik heb helaas via deze weg geen inzicht in de situatie. Mochten er nog vragen zijn over deze brief raad ik aan nogmaals even met ons te bellen. In de brief staat waarschijnlijk ook beschreven wat u nog kunt doen met betrekking tot bijvoorbeeld in bezwaar gaan.

Meike
ING Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 19 december 2017 om 06:42 geantwoord

Ik bel dagelijks en ik word gewoon niet sierieus genomen en niemand mag er over hebben etc...!!!

Jullie horen wel van mijn advocaat!!!!!!!

Reactie van de melder van de klacht abdel ecik

1 maand geleden - Dan maar ABN of Rabo

Alle klachten die gemeld zijn door abdel ecik