Klacht: Geblokkeerd ten onrechte

Geert Blanchart op 17 september 2021 over Facebook in de categorie Social Media

Naar aanleiding van een krantenartikel die jullie advertenties plaatsen ben ik op de opmerking Eergisteren weer eens geblokkeerd x steeds met krantenartikel s

Geert Blanchart. [email protected]

Een hobby fotograaf had een zogenaamde fotomodel van 22 met anorexia een opmerking gegeven x Ik nam over van hem
Veel te dik x hier zit zat een humor achter x de persoon haalde al de kranten om haar Instagram account meet 14700 volgers te verhogen x In bijlage x maar deze allochtone dame had tussen haar SELFIES een video met haat en oproep van geweld geplaatst voor IS Taliban x Ja zo dom x haar account is verwijderd nu ben ik wel geblokkeerd en dit is al 6 x 30 dagen geschorst geweest op 190 dagen x Het algoritme dat jullie gebruiken kennen geen gevoelens of humor x

Wat kan ik nu doen want vindt de blokkering volledig ten onrechte voor een persoon dat gewoon media wil halen via krant Facebook en Instagram ? Misswizardlizz op Instagram

Opheffen van de ten onrechte blokkering op facebook x Geert Blanchart

[email protected]

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

Reactie van de melder van de klacht Geert Blanchart

1 jaar geleden - Haar naam Instagram thewizardlizz Echte naam Liz Dzjabrailova

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geert Blanchart