Klacht: geblokkeerd

op 12 mei 2020 over Facebook in de categorie Social Media

Geacht Facebook team.
Ik ben al 7 dagen afgesloten vanwege een door mij per ongeluk geplaatste documentaire waar rechten op stonden.
De mededeling was dat ik 3 dagen als sanctie zou worden afgesloten.
Nogmaals bestrijd ik niet de rechten van de documentaire nog de sanctie van verwijdering en de daarop volgende 3 daagse blokkade.
Ik had alleen kritiek op de wijze van duidelijkheid van presenteren met betrekking op die rechten die onder de Amerikaanse wet vallen.
Ik heb onderzoek gepleegd naar de wijze van melding van die rechten, maar deze gingen met zo’n enorme snelheid op de aftiteling-rol dat zonder telkens te pauzeren het lezen daarvan onmogelijk was.
Ik ben volkomen ter goeder trouw geweest en heb mij vooraf bijna onmogelijk kunnen vergewissen omtrent die rechten, RECHTEN DIE IK OOK NIET BETWIST.
Ik protesteer nu tegen Facebook wanneer er op 5 mei om 7.30 gesproken wordt over een 3 daagse blokkering, dat er na inmiddels 7 dagen voor mij nog steeds geen toegang is op mijn tijdlijn en Messenger account.
Dit vind ik van een ongekende slordigheid die ik van een dergelijke organisatie niet verwacht.
Het spijt mij ten zeerste dat ik de auteursrechten-wet hiermee heb overtreden.
Nogmaals ik heb deze documentaire volkomen ter goeder trouw met mijn Facebookvrienden gedeeld. Het referentienummer van deze zaak is 229342478363945.
Your sincerely
Met vriendelijke groet.
Reijer Alexander Elzinga.

Weer aangesloten worden met mijn bestaande account.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Reijer Alexander Elzinga