Klacht: Geblokeerd

op 24 december 2017 over Facebook in de categorie Social Media

Mijn klacht is dat voor een onbenullig woord voor 30 dagen geblokkert word
Het woord was TAPIJT VLIEGER ja u leest het goed .in de efteling hebben we ook een fakier die op een tapijt vliegt .in het engels heet het flying carpet .en voldoenede sprookjes met vliegende tapijten .geen schutting taal enz maar let op dus het bestaande woord tapijt vlieger mag dus niet van de richtline van face .ik begrijp het niet meer .in zovere misschien wel dat ik een vermoeden heb wie er achter de knoppen zit daar .en zeker om met de feest dagen waarin iedereen elkaar kerst groeten stuurd ben ik van afgesloten .
Ik vind het echt te zot voor woorden .en ben geneigt om een rechter in handen te nemen .en misschien zijn er nog veel meer die onterecht beoordeelt zijn door face book .samen staan we sterk .het zijn mijn prive gegeven en foto.s en opgebouwde groepen waaronder groep verstandelijke mensen .alles onberijkbaar .

Wanneer ik te vrede ben is dat het antwoord komt dat het bestaande woord als niet dicriminatie word gezien alles terug gedraait word .blokade opheffen .als ik zie wat anderen neer zetten over afmaken enz

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ericadominicus