Klacht: geanuleerd hotel

op 24 juni 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

wij hadden op 18/01/16 een hotel geboekt bij booking.com vooor hotel servigroup pueblo benidorm van 27 juni tot 9 juli voor de prijs van 1756.05 euro . Woensdag 22/06/16 krijgen wij een mail van booking.com uw reis van benidorm is over minder dan 1 week . Nu vandaag vrijdag 24/06/16 krijgen wij een mail dat ons hotel goed geanuleerd is zonder dat wij weten hoe dit komt. Nu hebben wij naar boeking.com gebeld en die zeggen ze dat een mail naar ons gestuurd hebben dat er iets met de visa kaart was . Maar wij hebben nooit van booking. com daar een mail van gehad. Nu hebben wij terug moeten boeken met gevolg dat onze vakantie in hotel pueblo 2232.48 euro kost. dat is een verschil van 478 euro . Hoe kunnen wij dat oplossen . Door dat booking.com ons niet verwittigd heeft of geen tweede mail gestuurd heeft omdat wij op de 1 mail niet gereageerd hebben omdat wij geen mail gekregen hebben anders hadden wij het zo recht gezet . Nu kost onze reis wel 478 euro duurder . Mvg greet

dat we voor de prijs van onze eerst boeking kunnen gaan 1756.05 ipv 2232.48

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door peter serneels