Klacht: Geannuleerde vlucht

op 18 juli 2016 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

Goedemorgen,

Ik zit nu vast in Amerika ik heb via Tix.nl Eem vlucht geboekt van Nederland naar Amerika bij luchtvaartmaatschappij turkisch airlines deze vliegen via Istanbul, nu is het niet mogelijk via Istanbul te vliegen en is mijn vlucht geanulleerd ik vraag hun telkens weer via sociaal media of ik mijn vlucht kan OMBOEKEN omdat ik mij niet veilig voel en deze ook is geannuleerd wegens Veiligheidsredenen.
Ik moet maar wachten en wachten en zij geven geen andere optie behalve kosteloos te annuleren terwijl deze door de vliegmaatschappij al geannuleerd is totaal geen communicatie tussen deze twee.
Ik zit hier vast in Amerika met angst en geen opties.
Ik heb meerdere keren aangeven dat ik niet via Istanbul wil en kan reizen vanuit Amerika en dat ik mijn vlucht wil OMBOEKEN ik krijg moeizaam antwoord of heel onduidelijk antwoord ik ben zelfs beried bij te betalen om het te laten omzetten geen optie wordt mij aangeboden er wordt mij steeds verteld wij nemen contact met u op zodra wij turkisch airlines hebben gesproken, dit is absurd en ik weet niet wat ik doen moet!

Jessica Birk

Ik zou graag een rechtstreekse vlucht willen niet via Istanbul of Turkije.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tix.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tix.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tix.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tix.nl

Heeft op 18 juli 2016 om 10:32 geantwoord

Beste Jessica,

Bedankt voor je bericht.

Graag willen wij beginnen met aan te geven dat wij de angst en spanning die er momenteel moet zijn heel goed kunnen begrijpen. De gebeurtenissen in Turkije zijn verschrikkelijk en worden enkel nog maar versterkt wanneer je hierdoor vast komt te zitten op bestemming.

Zoals wij via de verschillende contactmomenten via onze social media kenbaar hebben gemaakt, zijn wij in deze situatie helaas afhankelijk van de opties die de uitvoerenden luchtvaartmaatschappij Turkish Airlines aanbiedt. Door de situatie, is de luchtvaartmaatschappij zeer lastig te bereiken en werd het aandragen van een oplossing helaas moeizamer gemaakt. Onze excuses hiervoor. Wij doen oprecht, al het mogelijke in onze macht om al onze reizigers zo spoedig mogelijk van een passende en uiteraard veilige optie te voorzien.

Wij hebben je zojuist via social media een nieuw alternatief aangedragen en hopen dat dit een passende oplossing voor je is. Voor verdere vragen, kun je het beste op dat bericht reageren zodat wij je met spoed kunnen assisteren. Mocht je verdere vragen hebben, kun je ons ook bereiken middels e-mail via adres: customercare@tix.nl. Wij helpen je graag verder zodat je snel, weer veilig in Nederland bent.

CustomerCare
TIX.nl

Heeft op 19 juli 2016 om 21:40 geantwoord

Oplossing die zijn hebben aangeboden en mij blij gemaakt hebben zij weggenomen ze bieden eerst iets aan en ik sta op het vliegveld en hoor dat ik niet op mijn vlucht kan omdat niets is geregeld... Na 30 min te bellen met het bedrijf willen zij me NOG EEN DAG LATER LATEN VERTREKKEN VIA HETZELFDE ZODAT HUN GEEN GELD MISLOPEN IK LOOP HIER MEER DOOR MIS!!!

Bericht van Tix.nl

8 maanden geleden - Beste Jessica, Wij hebbben je zojuist via je andere bericht een reactie toegezonden. Mocht je verdere vragen hebben, schroom niet deze Customer Care afdeling te contacteren via e-mailadres: customercare@tix.nl. Met vriendelijke groet, CustomerCare TIX.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Michellejmrb