Klacht: Geannuleerde vlucht 2 dagen na elkaar

op 11 juli 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Op 19 juni hadden we een terugvlucht van malaga naar brussel met vueling om 7 uur, op vliegveld aangekomen , vlucht geannuleerd, geen uitleg enkel nieuwe vlucht de 200 te met tussenlanding in Barcelona om 8 uur. We kregen een voucher voor hotel, daar aangekomen geen kamers beschikbaar, we moesten maar wachten tot 13 uur.De volgende dag, vlucht van 8 u, geannuleerd, nieuwe vlucht om half 10, deze vertrok pas om 10u15, in Barcelona moeten rennen om de aansluitende vlucht te hebben. Ik moest de 200 te werken, heb die dag niet betaald gekregen, wie vergoed dit, heb al 3 weken geleden een klachtenbriefnaar vueling gestuurd, maar nul reactie, wie kan hier iets aan doen, we willen wel een schadevergoeding hebben

Schadevergoeding voor mijn dag verlies op het werk, en een vergoeding waar je recht op hebt wanneer een vlucht zo maar geannuleerd wordt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr.beckers