Klacht: Geanimeerde vlucht

op 30 mei 2020 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in februari tickets gekocht voor een terugreis naar Nederland die bedoeld is voor 25 augustus van trabzon naar Amsterdam met een tussenstop in Istanbul. Nu kreeg ik 1.5 maand geleden een mail dat me vlucht is geanulleerd terwijl de vlucht nog wel door ging en nergens anders was geanulleerd zelf niet door de luchtmaatschappij. Ik heb ze erop benaderd dat ik hier graag een bewijs van wou, kreeg continu Standard beantwoordingen. Nu heb ik vandaag gekeken en hebben ze de vlucht er weer op gezet om te verkopen, terwijl mijn zelfde vlucht geanulleerd is…. het is gewoon zo ingewikkeld geworden! Ik heb na me boekingen zitten kijken en uit verbazing zie ik staan dat
Ik alleen een boeking heb van istanbul naar Amsterdam die geanulleerd is??? En dan nog met een hele andere vluchtnummer. Nu ik na me ticket kijk die ik toen destijds via de mail kreeg staat duidelijk trabzon- Amsterdam en dan de correcte vluchtnummers. Ik vind dat
Ze de mensen bespelen.

Gewenste Oplossing:

Als ze hun fout corrigeren en vermelden dat mijn tickets niet geanulleerd zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Ugur61