Klacht: geachte

op 17 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

ik ben in het bezit van een plasma tv:type:PS42D4SK
nu heb ik na ongeveer 5 jaar, 2 blauwe vertikale lijnen op mijn scherm,ik heb naar een reperatiedienst (080090808)gebeld en die hebben mij verteld dat de kost van reparatie zo hoog is dat ik mij beter een nieuw toestel aanschaf,ik heb naar een ander nr gebeld(02/2012418) en die kon mij niet zeggen wat het mij zou kosten zonder te komen kijken(120e aub !)

ik kan aannemen dat de garantie is verlopen maar het mag toch niet zijn dat een toestel van 2000e nu al stuk is en dat de kosten zo imens groot zijn voor 2 lijnen piksels die stuk zijn,een oplossing? wat kan ik zeggen ,men moet maar aannemen wat er gezegd wordt,tot nu toe was ik tevreden van samsung want al mijn toestellen zijn trouwens van samsung maar dit loopt wel de spuigaten uit,men is bijna verplicht op die manier om de 5-6 jaar een nieuw toestel te kopen.
Het is precies of ik heb alleen dat probleem als ge die mensen aan de telefoon hoort,graag zou ik van u een antwoord krijgen van hoe ik dat probleem moet oplossen,ik dank u reeds, Rudi

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Beste heer Vinckx, Wij begrijpen uit uw klacht dat u ontevreden bent over de reparatiekosten van uw televisie na het verstrijken van de garantie. Na het verstrijken van de garantie vindt een reparatie echter enkel plaats tegen betaling. Deze vindt, indien verder nog wel aan de garantievoorwaarden wordt voldaan, onder coulance uitgevoerd. Dit betekent dat, op basis van de aankoopdatum en van het aankoopbedrag, een maximaal reparatietarief wordt vastgesteld dat ons reparatiecentrum aan u mag berekenen. Wij adviseren u dan ook om de televisie ter reparatie aan te bieden via uw verkoper, of via onze klantenservice. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 20 juli 2012 om 11:35 geantwoord

Wij hebben de klant geadviseerd om de televisie ter reparatie aan te bieden via zijn verkoper of via onze klantenservice. WIj hebben hem ook uitgelegd dat deze reparatie mogelijk onder coulance kan worden uitgevoerd en hebben uitgelegd wat dit inhoudt.

Alle klachten die gemeld zijn door vinckx