Klacht: Geachte

op 27 januari 2014 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Gisteren ben ik in één van uw filialen (abdijstraat antwerpen)geweest om een nieuw vijsje in mijn ,bijna twee jaar oude, bril te laten zetten daar het glas er steeds uitvalt.
De bediende heeft een tijd aan mijn bril aan’t prutsen geweest en dan heb ik als resultaat mijn bril terug gekregen met de woorden, “Sorry ik kan uw bril niet maken ,ik heb hiervoor niet het juiste vijsje !
Is het dan zo dat een bril van Hans Anders maar twee jaar meegaat en dat je dan verondersteld wordt er dan maar weer een nieuwe aan te schaffen ?
Mijn besluit : goeie koop is dure koop !!

Als de bediende de moeite had genomen om mijn bril onder handen te nemen zonder al die tijd te telefoneren dan had zij misschien wel het juiste vijsje gevonden.
Het gaat tenslotte niet enkel om het goedkoop montuur maar ook nog eens de nieuwe dure,progressieve glazen die moeten vervangen worden!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 30 januari 2014 om 13:24 geantwoord

Contact geweest met de klant en uitleg gegeven waarom de bril niet meer te repareren is.

Alle klachten die gemeld zijn door ludwina green