Klacht: Gaten in telefoon

op 28 juli 2016 over Guess in de categorie Kledingwinkels

Een duur telefoon hoesje van Guess moest mijn telefoon natuurlijk goed kunnen beschermen. Maar helaas. De achterkant van mijn iPhone 6 heeft allemaal putten in het design. Er was absoluut geen zandkorel te bekennen en krassen zijn er ook niet. Alleen maar diepe putjes. Het lijkt wel alsof mijn telefoon reageert op het hoesje van Guess: een soort erosie. Ook op het iphone logo zie je een zekere erosie, het lijkt wel een soort roest. Het hoesje was zo’n 35 euro en dan snap ik ook niet hoe dit kan. Daarbij weet ik zeker dat er niks tussen mijn hoesje en mijn iphone inzat. Deze putten kunnen onmogelijk door zand ontstaan. Ook zijn er geen krassen dus het als er zand was dan kon dat nuet eens verplaatsen onder mijn hoesje. Mijn mooie iphone 6 waar ik erg zuinig op ben (paar kleine mini krassen op de voorkant) is helemaal lelijk aan de achterkant. Ook wil ik dus dure hoesje niet meer gebruiken.

Een vergoeding voor het hoesje en voor de beschadiging van mijn iPhone 6 waar ik altijd zo zuinig op ben.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Guess

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Guess nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Myrthejarings12