Klacht: gat in trui

op 09 oktober 2017 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

In de zomer 2017 heb ik een trui gekocht. Deze heb ik 1 keer gedragen en heb een gat in. De eerste keer zat er een klein gaatje bij de hals maar deze heb ik omgeruild nog voordat ik het had gekocht. Nu zit er een gat rechtsonder de trui en ben nergens aan blijven steken. Ben ermee naar de Bijenkorf gegaan en die zeiden dat het een mot kan zijn. Nou ik heb nooit last van motten en deze is de enige kleding waar een gat in zit. Ook zeiden zij dat zij niks mee konden omdat het een tui van de zomer was!??
Ik ben teleurgesteld want ik ben trouwe klant van Benetton kleding. Ik wens alsnog dat men deze probleem oplost. Ik heb niet betaald voor iets wat na 1 keer dragen slijt!

Ruilen voor een ander kledingstuk of geld retour.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 09 oktober 2017 om 20:36 geantwoord

Beste mmozcan,

Vervelend om te horen dat je een klacht hebt met betrekking tot de trui van het merk Benetton. Wij kunnen ons voorstellen dat je dit niet zo snel verwacht van een dergelijk merk. Onze excuses voor het ongemak. Er wordt contact met je opgenomen om tot een passende oplossing voor de klacht te komen.

Team Webcare
De Bijenkorf

Heeft op 18 oktober 2017 om 15:02 geantwoord

Ik heb de trui met opgestuurd. Inmiddels kreeg ik van de Bijenkorf de mededeling dat het niet onder de garantie valt en het een gebruikersschade betreft. Ik ben het hier absoluut niet mee eens en ben erg teleurgesteld. Want ik heb niet de schade veroorzaak en daar ben ik zeker van ! Helaas hebben zij nu een klant minder!

Alle klachten die gemeld zijn door mmozcan