Klacht: Defecte besproeiningscomputer

op 13 april 2018 over Gardena in de categorie Tuin

Tot 2 maal toe binnen een jaar is mijn Gardena besproeiing computer defecte geraakt met 2 keer dezelfde klacht , een klep die lekt , de eerste keer het artikel vorig jaar gekocht omstreeks april en in de zomer al defect met de oorzaak dat er water uit een uitgang bleef lopen , nu wederom dezelfde klacht nadat wij hem de hele winter binnen hebben gehad en hem weer aan wouden sluiten , opgestuurd en nu geven ze aan dat een klep een haarscheur heeft en dat dat door vorstschade komt , wij hebben hem absoluut niet buiten gehad in de winter dus 2 keer dezelfde klacht en nu zou het aan ons liggen en worden we vals beschuldigd dat wij de computer buiten hebben gehad tijdens de vorst , terwijl we wel ons hele systeem moeten ontluchten en de kraan open moeten zetten ivm de winterperiode ! Zou gek zijn als we dan wel alles doen en daarna de computer weer aansluiten ! Zeer slecht zaak van Gardena !

Als ze met een juiste oplossing komen ipv mij beschuldigen dat ik hem buiten heb laten bevriezen , in de zomer heeft het zeker ook gevroren toen hij voor de 1e keer dezelfde klacht had !

Alle klachten die gemeld zijn door MarcelGardena