Mijn Klacht:
Ons bedrijf is gebeld op 14 mei door garantiebellen met een aanbieding om over te stappen. echter hebben ze contact gehad met een medewerker van mij die niet bevoegd is om dit soort dingen te doen.
Het gesprek is opgenomen en er wordt diversen keren om een ja bevestiging gevraagd. beetje onduidelijk en moeilijk te verstaan, ook is niet helemaal zeker of het gesprek niet gemanipuleerd is.
vandaag 6 juni ontving ik een brief waarin vermeld wordt dat ons contract bij KPN overgezet zal worden naar Garantiebellen (wij bellen overigens met een andere provider) na dat ik contact opgenomen heb dat ik dit niet wilde kreeg ik te horen dat ze een bevestiging mail gestuurd zouden hebben op 14 mei (die ik overigens nooit gehad heb) met een opzeg termijn van 7 dagen.
Inmiddels is die opzeg termijn dus verlopen en zou ik er aan vast zitten?
Volgens mij sturen ze bewust geen bevestigingsmail binnen de opzegtermijn omdat ik dit dan onmiddellijk gecanceld zou hebben.
Wat valt hier aan te doen?
Gewenste Oplossing:
Als alles terug gedraaid wordt!
