Klacht: Misleid door Garantiebellen

op 14 november 2017 over Garantiebellen in de categorie Mobiele Telefonie

Op 18 augustus gebeld door een medewerker van Garantiebellen. Hierin werd de indruk gewekt dat ze namens KPN belde. Het ging over het feit dat ISDN ging stoppen in het verloop van 2018. In hoeverre we hier gebruik van maakten en of we interesse in hun producten. Mijn collega heeft nergens een wilsuiting gegeven bij KPN weg te willen. Nu blijken we aan een contract vast te zitten van garantiebellen. Pure misleiding.

Als ons contract per direct ontbonden wordt. Immers op 11 oktober 2017 heeft in Rotterdam onder zaak C/10?533826/KG ZA 952. Code ECLI.NL RBROT:2017:7943 de voorzieningenrechter garantiebellen in het ongelijk gesteld in zaken waarin geen wilsuiting plaatsgevonden heeft en niet duidelijk was dat het telefoongesprek niet door KPN gevoerd wordt.
Wat mij erg tegen de borst stuit is de manier waarop dit soort bedrijven misleiden. Dus hier willen we absoluut geen zaken mee doen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Garantiebellen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garantiebellen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FYSIOhealth