Klacht: Garantiebellen misleidt

vangoyen op 01 juni 2017 over Garantiebellen in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30 mei 2017 ben ik gebeld door iemand met de naam De Vries van Garantiebellen, die zei dat zij namens KPN kleine ondernemers benaderden die, tot het moment dat er glasvezelkabels aangelegd zijn, 15% korting bieden op het KPN abonnement. Een ongeloofwaardig verhaal vond ik. Omdat ik het niet vertrouwde heb ik Garantiebellen gebeld, maar kreeg ze niet te pakken. Daarna heb ik een e-mail gestuurd waarin ik heb gemeld dat ik niets met ze te maken wil hebben en dat ik alles wat met De Vries besproken is, als ongeldig beschouw, waarbij ik mijn gegevens heb vermeld. Een standaard antwoord van David Palmen van Team Garantiebellen luidde: Geachte heer/mevrouw,
Zonder de juiste gegevens kan ik u verzoek helaas niet in behandeling nemen. Deze ontbreken.
Na kennis genomen te hebben van uw reactie, zal ik tot sluiting van het ticket overgaan.
Uw ticket met nummer #600743136 is zojuist beantwoord en gesloten.
Ik maak mij ernstig zorgen dat ik ongewild aan Garantiebellen vast zit.
Wat kan ik doen om dit te voorkomen?

Gewenste Oplossing:

Als ik zeker weet dat ik van Garantiebellen af ben.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)
Alle klachten die gemeld zijn door