Klacht: garantie lekkende kraan

op 08 augustus 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in augustus 2016 een keukenkraan gekocht. De is in mei 2017 aangesloten toen onze keuken werd geïnstalleerd. Maar nu lekt de kraan. Op een plek waar ik het zelf niet kan repareren. Volgens de garantievoorwaarden van Lightinthebox wordt 12 maanden garantie gegeven op kranen. Ik probeer hierover in contact te komen met Lightinthebox. Dan wordt ik gestuurd naar de contactpagina, maar daar kun je alleen maar refereren aan een bestelling. Die heb ik niet, want het gaat over een levering die al heeft plaats gevonden. Hoe kom ik met hen in contact om te praten over het oplossen van de klacht over de lekkende kraan?

Gewenste Oplossing:

In de eerste plaats wil ik graag met Lightinthebox in contact komen over de klacht.
Daarna hoop ik dat de klacht onder garantie wordt verholpen. Dus uiteindelijk hoop ik een kraan te hebben die niet lekt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

4 maanden geleden - Hallo meneer Leemhuis. wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht bleemhuis

4 maanden geleden - Hallo Marianne, Bedankt voor de reactie. Het bestelnummer is: 1608120818957331 met vriendelijke groet Bert Leemhuis

Reactie van de melder van de klacht bleemhuis

4 maanden geleden - Hallo Marianne, Hoe staat het met de behandeling van de klacht? Ik hoor graag hoe het nu verder gaat. De kraan begint steeds meer te lekken. . . . m.vr.gr. Bert Leemhuis

Reactie van de melder van de klacht bleemhuis

4 maanden geleden - Hallo, De klacht is inmiddels verholpen. Ik heb in eigen beheer de reparatie verricht. Het duurde me te lang voordat er actie kwam van Lightinthebox. De situatie verergerde ook dusdanig dat er een gevaarlijke situatie ontstond. Achter het aanrecht zit een elektrapunt waar 400 Volt op staat. Door de hevige lekkage bestond de kans dat hier water op zou komen. Ik moet zeggen dat ik niet tevreden ben met de behandeling van de klacht door Lightinthebox. Ik zal dan ook niet weer bij hen spullen kopen en anderen hen ook niet aanbevelen. groet Bert Leemhuis

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 16 augustus 2017 om 19:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Heer Bleemhuis, Wij hebben u op 9 augustus aangeboden om het product retour te sturen. U hebt daarop niet gereageerd dus uw bovenstaande opmerkingen zijn helaas niet correct.
We zijn blijd at u het zelf heeft kunnen oplossen. mrvgr

RCS-NL-Carla1
17-08-09 07:45
Beste klant,

Bedankt voor het winkelen bij ons. Onze excuses dat u een product hebt ontvangen dat niet voldoet aan de kwaliteitsgarantie standaard en voor het eventuele ongemak dat dit mogelijk heeft veroorzaakt. We zullen contact opnemen met onze leverancier om de kwaliteit van de producten te verbeteren.

Zoals afgesproken verzoeken wij u het artikel te retourneren. Nadat wij het pakket hebben ontvangen, zullen we de vervanging en terugbetaling van de verzendkosten regelen, zoals u hebt gevraagd.

De RMA code zal binnen 24u verstuurd worden.

[VERPLICHT] NOTEER HET BESTELNUMMER en de RMA-code op het Retourformulier. Het formulier kan worden gedownload via de volgende link. Als deze informatie niet wordt verstrekt, zullen we NIET IN STAAT ZIJN om de eigenaar van het pakket te identificeren of de vervanging te verwerken.

Retouradres en downloadlink:
https://www.lightinthebox.com/download/831f831e-bf31-4ff6-947e-82a50f1ddf28

Het bestelnummer is 160811170018957331

Zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïdentificeerd, zullen we controleren of het onbeschadigd en in ongebruikte staat is. Houd u er rekening mee dat dit 3-5 dagen extra kan duren. Na het afronden van een onderzoek zullen wij een e-mail sturen ter bevestiging en de nieuwe zending verwerken op basis van onze oorspronkelijke overeenkomst.

Het retourformulier bevat ook alle retourinstructies en gerelateerde informatie. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

Met vriendelijke groet,
Carla
LightInTheBox Klantenservice

3
System
17-08-10 11:22
Beste Bert Leemhuis,

Bedankt om te winkelen bij lightinthebox.com.

Dit is uw RMA code:
6097659

Print het retour-formulier en plaats deze aan de buitenkant van uw pakket. De RMA code zal opgeschreven worden nadat u het formulier afgedrukt heeft.

opmerking: Het retour formulier zult u terugvinden in onze vorige reactie, gelieve dit daar te vinden en af te drukken.

We danken u voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
lightinthebox.com

Heeft op 17 augustus 2017 om 14:14 geantwoord

Hallo,
Ik heb op 9 augustus geen bericht van u gehad, zie bovenstaande berichten.
Voor ons was het ook geen optie geweest om de kraan ter retourneren. Dan had ik toch een andere kraan moeten kopen, want de keuken is in gebruik. We kunnen niet lange tijd zonder kraan. . . .
Jammer dat het zo gegaan is.
met vriendelijke groet
Bert Leemhuis

Alle klachten die gemeld zijn door bleemhuis