Klacht: Garantie

op 01 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Klacht:
Vorig jaar eind maar heb ik een avent baby foon van Philips SCD603 gekocht. Mijn muzieknop is defect gegaan. Deze heb ik gekocht voor 99 euro, dit was een aanbieding van 145 euro.
Ik breng deze naar de mediamarkt terug vanwege de 2 jaar garantie die ik heb. Daar aangekomen en werd vriendelijk ontvangend ik kreeg een nieuw apparaat. Nu blijkt dit apparaat zit niet meer in jullie assortiment. Ik mocht voor 99 euro een nieuwe babyfoon uitzoeken. Waarop ik aangaf ik wil graag de zelfde en in ieder geval niet er op bij betalen. Ik kies bewust voor een apparaat waar een videobeeld en een muziekmogelijkheid op zit. Dit was vorig jaar een enorme aanbieding waarop wij hadden die willen wij vanwege de kwaliteit en de voordelen. Met alles wat de medewerkers aanboden was een babyfoon zonder muziek of zonder beeld. K heb aangegeven ik heb toen gekozen voor deze aanbieding en als k nu kies voor die 99 euro moet ik altijd bijleggen om dezelfde kwaliteit terug te krijgen. Ik werd niet oprecht behandeld vond ik. Ik hoor een soort gelijk product terug te krijgen
Ook k heb aangegeven moet ik bijbetalen prima (het gaat tenslotte ook om nieuwere babyfoons uit) maar ik vind er moet gekeken worden naar ene oplossing waar we beiden tevreden mee zijn.
Geen oplossing geboden en heb nu een babyfoon moeten kopen (een volgnr op de avent die ik had) deze was 143 euro. Ik moest 43 euro bijbetalen. Uiteindelijk spek ik jullie kas en zelf lever ik er op in. Had een oplossing wel gepast gevonden. Tv en alles erg positief met reclame blablabla. Maar in werkelijkheid totaal geen service
Dit vind ik geen oplossing en vandaar nu deze melding en klacht

Een oplossing. Ik hoef geen volledige vergoeding van 43 euro maar bord in ieder geval service met iets. Al zou ik 43 euro wel gepast vinden gezien de situatie

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bo_joy