Klacht: Gant polo”s die faal worden van het wassen

op 02 september 2016 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

In april 2 polo’s gekocht van het merk Gant.
De poli’s worden faal van wassen en de prijs loog er ook niet om, 49,00 per polo.(aanbieding). Normaliter kosten deze polo,s 79,00 euro per stuk. Dus ik dacht laat ik eens 2 mooie polo,s kopen van het merk Gant. De polo’s zijn netjes gewassen in 40 graden en met een colorwasmiddel. Na het wassen altijd op een droogrekje gelegd om te drogen. Woensdag 31 aug gebeld met de bijenkorf en klacht voorgelecht. De polo,s konden naar een antwoordnummer gestuurd worden het zg Repaircenter van de bijenkorf. Gisteren al mail terug gekregen van de repairspecialist : Gebreken aan uw polo”s zijn onstaan door gebruikersschade, en daarom is uw klacht ongegrond verklaard, morgen of overmorgen ontvangt u de polos terug. Dus polos van. de bijenkorf moet je niet dragen anders krijgen ze gebruikers schade.
Ik verwacht kwaliteit, een polo die na het wassen ook mooi blijft, en dat mag ik ook verwachten voor dit geld.
Zelf heb ik ook lacoste polos die wel mooi blijven.

Ik ben tevreden als de polos vergoed worden, of mn geld terug dan haal ik wel weer lacoste!!!!!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 02 september 2016 om 11:07 geantwoord

Klacht is besproken met de Repairservice. De leverancier van Gant heeft aangegeven dat de polo's meerdere keren gewassen moeten zijn om de betreffende schade op te kunnen leveren. Tevens is het niet mogelijk om slijtage problemen te krijgen na 1 keer wassen. Helaas kan er niet van deze beoordeling afgeweken worden.

Heeft op 02 september 2016 om 11:21 geantwoord

Conclusie blijkt na ongeveer 10 maal wassen kunt u de polo in ton gooien!!!
Een polo van 10 euro blijft zelfs nog mooi.
Nu een polo van 49 euro die flets en faal wordt kun je dan weggooien?
Dit mag niet toch niet gebeuren met een polo van amper 4 maand oud!!!!!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door H H Heinen