Klacht: Klantenservice pakt klachten niet op

marijkekingma op 18 mei 2024 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

De medewerkers van de klantenservice werken langs elkaar heen en vervolgens worden de problemen niet opgelost.
Eerst het probleem van de niet dekkende monodek latex van Gamma, dat is een misleiding. Zou worden opgehaald voor retour, 2 maal voor niks gewacht, retour niet goed doorgegeven aan de transporteur. De derde ophaaldag wordt opnieuw ingepland, echter weer geen bevstiging dat dit doorgaat. Aangezien ik het spuugzat werd heb ik besloten ook andere producten uit een alweer nieuwe besteling mede retour te sturen. En dit duidelijk en gespecificeerd doorgemaild.Weer zwijgt de klantenservice inzake een bevestiging.
Dus de volgende ochtend maar weer contact gezocht. Ik krijg te horen dat dit niet is opgepakt, maar dat DPD zal worden geinformeerd. Dit schijnt alleen per email te kunnen, zij kunnen DPD niet bellen(?!). Zonder eerdere bevestiging van Gamma komt nu niet Post.nl(die de opdracht in mijn app hebben staan) maar DPD.Prima. Echter, de chauffeur van DPD heeft niet doorgekregen dat er extra dozen retour gaan, dus hij heeft maar drie stickers bij zich. Geklaagd bij Gamma, er zou een volgende opghaalopdracht geregeld worden voor de andere dozen, waarvan ik een bevestiging zou ontvangen.
Goed van vertrouwen wacht ik dit af, echter hoe ik ook mail met het verzoek om die bevestiging, GEEN REACTIE. Hoe klantonvriendelijk kun je zijn als bedrijf ?! Heel erg dus. En de naam klantenSERVICE onwaardig.

De oplossing is dat de klantenservice intern en extern beter communiceert zodat een probleem van de klant naar behoren wordt opgelost.
Dwz. dat de klant ook reactie krijgt op mails, dat wat toegezegd wordt ook daadwerkelijk uitgevoerd wordt en dat betekent dat de klant serieus wordt genomen.
Ik heb 2 x vergeefs van 8 uur tot 17 uur op Post.nl gewacht(toen maar gebeld met Gamma, die opeens een bericht van Post.nl zouden hebben gekregek dat het niet haalbaar was),vervolgens weer een dag thuis voor de DPD die maar de helft van de dozen meeneemt omdat ze niet door Gamma zijn geinformeerd.
De oplossing naar mij toe is dat deze dozen zo snel mogelijk worden opgehaald op een correcte manier.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

Reactie van de melder van de klacht marijkekingma

4 weken geleden - De klacht wordt niet in behandeling genomen. Dit bevestigt en versterkt de klantonvriendelijkheid en respectloze houding. Spullen met een klacht betaal ik in elk geval niet. Gelukkig zijn er andere bouwmarkten.

Reactie van de melder van de klacht marijkekingma

4 weken geleden - Gamma blinkt uit in klantonvriendelijkheid en wie een nachtmerrie ervaring wil moet daar zijn

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marijkekingma