Klacht: geld uit spaarpot

daydreams op 29 mei 2024 over Gamepoint in de categorie Internet Games

hoi
ik speel al bijna 25 jaar op gamepoint het spel yathzee,niet met echt geld maar met speelgeld
laatst kwam ik er achter dat er veel geld was verdwenen ,wat ik in de jaren heb gespaard,in de spaarpot ,dat was ongeveer 84,560 500 ,dat gspaard met jackpots en gewoon betaals geld,hiermee kon ik lekker spelen door de jaren heen.
na vraag bleek dat ze niet konden zeggen waar het geld was verdwenen ,ze konden maar een maand terug zien ,en bleek dat ik zo nu en dan potjes verloor ,en wat gewonnen had .maar dat zoveel ineens weg was ,geen verklaring voor.
speel nu met het laatste speelgeld ,rzie steeds meer mensen verdwijnen in de rooms,iets klopt er niet ,ook potjes win ik niet meer ,en het lijkt alsof ik tegen een computer speel ,die alles gooit wat
maar kan .
er moeten mensen achter zitten die zich verheerlijken met gewonnen echt geld,of er is iets vreemd aan de hand

dat het spaarpotje terug komt met redelijk speelgeld,dat ik in 25 jaar heb opgebouwd
en excuses van ze

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Gamepoint
Download hier uw brief

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamepoint

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamepoint nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door daydreams