Klachten over Gamepoint

2.7 /10
9 stemmen

Tijdslijn

Slechte verbinding

Klacht van blosjes1 op 01 december 2022 over Gamepoint in de categorie Internet Games

Vreselijk tegenwoordig. Kost zoveel punten,,,,,steeds weer word de verbinding verbroken en er word niks aan gedaan! Speel er al 20 jaar, maar mijn speelplezier gaat zo wel weg. Word voortdurend over geklaagd in de lobby, maar er gebeurd niets! Lees meer

oplichting

Klacht van Marcel Apon op 21 oktober 2022 over Gamepoint in de categorie Internet Games

je koopt muntjes met een zogenaamde aanbieding van ze, ze jatten alles wat je koopt direct weer terug en ook nog eens een keer dubbel zo hard, het is gewoon oplichting, bedrog, misleiding en arrogantie ten top want als je... Lees meer

GAMEPOINT ONZE LIEVE HEER NIET

Klacht van apekoolgaar op 08 september 2022 over Gamepoint in de categorie Internet Games

gamepoint is een erg onvriendelijk bedrijf. kunnen niet tegen kritiek als je iets in de chat vermeld wat ze niet bevalt, hoewel datgene door bijna iedereen wordt beaamd, krijg je meteen een ban van 24 uur opgelegd. Lees meer

Niet eerlijk

Klacht van Cindy225 op 31 augustus 2022 over Gamepoint in de categorie Internet Games

Ik vind het niet kunnen dat mensen die meer dan 1000 punten hebben die spelen voor 5 of 10 punten dat is gewoon ons uitlachen dat ze doen dat is gewoon niet eerlijk Lees meer

Vals spel

Klacht van Miranda soffers op 17 augustus 2022 over Gamepoint in de categorie Internet Games

Er winnen steeds dezelfde . Heel veel vip of mensen met veel punten . Heb gecurved en is echt waar zo vals en als je klaagt wordt je geblokt Lees meer

bingo

Klacht van black eagle op 10 juni 2022 over Gamepoint in de categorie Internet Games

deze mensen moeten hun vriende eruit goeie want hun kaartjes worden eruit gehaald voor de prijsen en de rest kan dood valen als binnen een uur geen 10.000 munten op mij naam staan dan stappen wij naar de rechtbank en... Lees meer

Slechte Admin

Klacht van Sherida Huts op 09 juni 2022 over Gamepoint in de categorie Internet Games

Er is een Admin Annanl die maak van alles een probleem van de kleinste mug maakt zij een olifant en iedere keer moet ze mij hebben het lijkt wel of ze mij niet mag en als je haar dat dan... Lees meer

Niet volgens de regels

Klacht van RiekiVdHeuvel op 09 juni 2022 over Gamepoint in de categorie Internet Games

Er is een persoon die uitlokt ze zwaait met irritante poppetje en uitdaagt ze volgt ons steeds in de kamers. En als we dit melden bij gamepoint krijgen we negeren of blokkeren. Maar zei kan wel... Lees meer