Klacht: altijd de zelfden winnaars ,kopen nooit punten ik koop heel vaak kost mij heel veel geld maar win nooit iets terug is een heel veel klachten op de site

Jeannnette19 op 27 mei 2024 over Gamepoint in de categorie Internet Games

Gp zegt dan is toeval ,heel veel mensen klagen erover maar ze doen niets ik heb zelf bij GP een klacht ingediend zij zeggen dat het door een onafhankelijk bedrijf controle uitvoert we krijgen heel de dag door aanbiedingen wat heel verleidelijk is ik heb 24 Mei voor twee honderd euro punten gekocht waren er bij 400.000 heb nu nog 90 duizend over je wint echt helemaal niets terug ik vind dit niet kunnen de meeste spelers hebben miljoenen punten dus die hoeven niet te kopen er is iemand heeft meer dan 50 miljoen wint altijd nog

dat daar eens een onderzoek naar komt ,heel veel mensen betalen veel geld om te spelen dat is pure winst voor GP de punten zijn veel te duur ,

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Gamepoint
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamepoint

Reactie van de melder van de klacht Jeannnette19

3 weken geleden - zeker niet meer

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamepoint nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeannnette19