Klacht: Zonder toestemming abonnement afgesloten

Veidijose op 16 januari 2022 over Gamecraze in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste meneer, mevrouw,

Bij toeval zag ik net dat ik een sms heb gekregen op 26 december 2021 over een Spongebob craze abonnement van €5,00 per week. Ik heb geen toestemming gegeven voor dit abonnement en mijn kinderen zijn hier te jong voor. Ik wil daarom dat dit abonnement per direct wordt beëindigd en dat het geld wordt teruggestort.

Met vriendelijke groet,

José de Bloeme

Gewenste Oplossing:

Directe stopzetting van het abonnement en teruggave van het geld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gamecraze over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Gamecraze in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gamecraze een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gamecraze

Heeft op 17 januari 2022 om 10:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Bloeme,

In antwoord op uw bericht het volgende;

We vinden het vervelend dat u niet op de hoogte was van uw aankoop en willen u graag de kosten vergoeden. Als u uw IBAN nummer naar onze helpdesk stuurt, dan zal het bedrag van EUR 20,- binnen 10 werkdagen teruggestort worden. Ons mailadres is [email protected]

Voor een blokkade kunt u terecht op de site www.payinfo.nl

Hiermee hopen wij u voldoende van dienst geweest te zijn.

Met vriendelijke groet,
CFM Customercare

Alle klachten die gemeld zijn door Veidijose