Klacht: Ten onrechte abonnement

SemenThijnenJavi3 op 22 oktober 2021 over Gamecraze in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ten onrechte betaal ik voor de dienst spongebob gamecraze. Ik heb niets aangeklikt of toestemming voor gegeven!

Gewenste Oplossing:

Crediteren van de periode 27 juli 2021 t/m 18-10-21

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gamecraze over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Gamecraze in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gamecraze een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gamecraze

Heeft op 22 oktober 2021 om 16:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Reijnhoudt,

In antwoord op uw mail het volgende;

We vinden het vervelend dat u niet op de hoogte was van uw aankoop en willen u graag de kosten vergoeden. Als u uw IBAN nummer naar onze helpdesk stuurt, dan zal het bedrag van EUR 65,- binnen 10 werkdagen teruggestort worden. Ons mailadres is [email protected]

Hiermee hopen wij u voldoende van dienst geweest te zijn.

Met vriendelijke groet,
CFM Customercare

Alle klachten die gemeld zijn door SemenThijnenJavi3