Klacht: Subway surfer abonnement

Andrea Szente op 29 november 2022 over Gamecraze in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb helemaal niets gekocht, toch willen ze mijn geld? Ongelooflijk. En nu moet ik googleen wat ik moet doen. Deze mensen moeten een flinke boete krijgen

Gewenste Oplossing:

Abonnement per direct stoppen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gamecraze over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gamecraze in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gamecraze een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gamecraze

Heeft op 01 december 2022 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Szente,

Dank voor uw bericht.

Wij zien dat de dienst niet actief is gebruikt en bieden u een volledige refund (€ 5,-) aan.

Mailt u ons uw volledige naam en IBAN nummer zodat wij het bedrag binnen 15 werkdagen kunnen overmaken.

U kunt dit mailen naar onze customer care: [email protected]

met vriendelijke groet,
CFM

Alle klachten die gemeld zijn door Andrea Szente