Klacht: Subway surfer

Thijs Van Otterloo op 03 januari 2023 over Gamecraze in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds oktober 2022 is bij mij iedere week 5€ afgeschreven voor subway surfer, een dienst die ik niet ken en nooit gebruikt of aangevraagd heb. Hoe kan dat? En ik wil graag mijn geld terug,vr grt

Gewenste Oplossing:

Als ik de betaalde 105€ terugkrijg kan ik het laten rusten. Ik heb het al afgemeld zelf

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gamecraze over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gamecraze in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gamecraze een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gamecraze

Heeft op 04 januari 2023 om 12:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Otterloo,

Dank voor uw bericht.

Wij zien dat de dienst niet actief is gebruikt en bieden u een volledige refund (€ 75,-) aan.

U geeft in uw bericht aan dat het om een bedrag van EUR 105,- gaat. Echter wij zien dat uw nummer aangemeld is op 26/09/2022 en dat er in totaal EUR 75,- in rekening is gebracht. Is het mogelijk dat uw nummer nog voor een andere dienst aangemeld is?

Mailt u ons uw volledige naam en IBAN nummer zodat wij het bedrag binnen 15 werkdagen kunnen overmaken.

U kunt dit mailen naar onze customer care: [email protected]

met vriendelijke groet,
CFM Customercare

Alle klachten die gemeld zijn door Thijs Van Otterloo