Klacht: onterechte afboeking

Jan Cremers op 17 januari 2022 over Gamecraze in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ten onrechte is er via mijn mobiel tf- kosten afgeboekt voor een abonnement van gamecraze waar ik nooit toestemming voor heb gegeven

Gewenste Oplossing:

Als ik alle abonnemetskosten terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gamecraze over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Gamecraze in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gamecraze een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gamecraze

Heeft op 17 januari 2022 om 20:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Cremers,

Dank voor uw bericht.

Na controle van uw nummer blijkt dat u onderstaande content heeft besteld en gedownload;

Download history
Created_at Fetched Content
14:07:02
05-09-2021 yes - Subway Surfers Seoul

14:09:09
05-09-2021 yes - Subway Surfers Seoul

14:09:37
05-09-2021 yes - Subway Surfers Seoul

Wij zullen u niet crediteren aangezien de dienst vrijwillig is aangegaan.
Voor een blokkade kunt u terecht op de site www.payinfo.nl

met vriendelijke groet,
CFM Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Cremers