Klacht: Geen abonnement aangevraagd

Mark Nienhuis op 24 juli 2021 over Gamecraze in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoe kunnen gamecraze zomaar een abonnoment afschrijven van mij telefoon abonnement terwijl ik hier nooit toestemming voor heb gegeven.
Ik wil mij geld terug.

Gewenste Oplossing:

Zodra ik mij geld terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gamecraze over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Gamecraze in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gamecraze een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gamecraze

Heeft op 25 juli 2021 om 18:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Nienhuis,

In antwoord op uw mail het volgende;

We vinden het vervelend dat u niet op de hoogte was van uw aankoop en willen u de gemaakte kosten vergoeden.

Als u uw IBAN nummer naar onze helpdesk stuurt, dan zal het bedrag binnen 10 werkdagen op uw rekening teruggestort worden. Ons mailadres is :
[email protected].

Hiermee hopen wij u voldoende van dienst geweest te zijn.

Met vriendelijke groet,
CFM Customercare

Alle klachten die gemeld zijn door Mark Nienhuis