Klacht: Abonnement zonder toestemming

Rutger van Prooijen op 15 januari 2023 over Gamecraze in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is sinds Oktober 2022 25 keer 5 euro afgeschreven van een spel terwijl ik dit helemaal niet eens kan.
Speel überhaupt geen spellen op mijn telefoon
Pure oplichting.

Gewenste Oplossing:

Wil gewoon de afgeschreven bedragen terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gamecraze over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gamecraze in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gamecraze een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gamecraze

Heeft op 16 januari 2023 om 11:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Prooijen,

Dank voor uw bericht.

Wij zien dat de dienst niet actief is gebruikt en bieden u een volledige refund (€ 80,-) aan.

Mailt u ons uw volledige naam en IBAN nummer zodat wij het bedrag binnen 15 werkdagen kunnen overmaken.

U kunt dit mailen naar onze customer care: [email protected]le.net

met vriendelijke groet,
CFM Customercare

Alle klachten die gemeld zijn door Rutger van Prooijen