Klacht: Slecht personeel Middelburg

zeerverdrietig op 21 juli 2023 over Gall & Gall in de categorie Slijterij

Afgelopen zaterdag, 15 juli, ben ik erg geschrokken door het gedrag van iemand die bij Gall Middelburg werkt. Deze vrouw (blond, klein, zwaar Pools accent, spreekt erg slecht Nederlands) is duidelijk niet op de hoogte van de regels in de winkel, namelijk dat klanten niet zonder toestemming achter de toonbank mogen komen. Er stond een echtpaar vóór mij waarvan de man doodleuk miniflesjes uit stond te zoeken. Toen de andere winkelmedewerker binnen kwam en tegen de man zei dat hij zich daar niet mocht bevinden draaide de man zich om en raakte deze vrouw duidelijk op een verkeerde en badinerende manier aan, zeer respectloos! Hierop zei deze mevrouw (terecht!) dat hij haar óók niet op deze manier aan mag raken waarop de Poolse vrouw haar doodleuk begon uit te schelden terwijl de hele winkel vol klanten stond! Het ergste was nog wel (en daar schaam ik me nu ook voor) dat niemand het voor haar opnam! De vrouw van de man begon haar ook nog eens uit te foeteren maar deze vrouw bleef ijzig kalm en zei niks meer terwijl ze van alle kanten alles over haar heen kreeg.

Deze vrouw is duidelijk zonder goede screening aangenomen, dat kan levensgevaarlijke situaties opleveren, doe daar iets aan!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gall & Gall

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gall & Gall nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zeerverdrietig