Klacht: Leveren niet volgens belofte

B. Wiersma op 05 maart 2024 over Gall & Gall in de categorie Slijterij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen weekend in de ochtend een digitale cadeaukaart besteld op de site van Gall Gall. Er staat expliciet bij vermeld dat deze in de mailbox komt binnen max. 10 minuten na betaling. Het bedrag was onmiddelijk van m’n rekening afgeschreven, maar de digitale cadeaukaart heb ik pas 2 dagen later ontvangen. Ook had ik hierover een klacht en verzoek tot contact ingedient. Hier heb ik tot op heden ook nog niets van vernomen. Ik wilde mijn bestelling annuleren, maar ook mijn account werd maar niet geactiveerd. Nu heb ik dus extra kosten gemaakt. Graag zou ik het bedrag van de cadeaukaart dan ook vergoed krijgen.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding bedrag cadeakaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gall & Gall

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gall & Gall nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B. Wiersma