Klacht: Gaatjes in boedemplaat vaatwasser

op 12 juli 2019 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik ben niet tevereden over mijn Electrolux vaatwasser. We hebben hem nu 4 jaar, en er is al 3 keer een monteur langs gekomen voor reparatie.
Op 4 juli jl. was de 3e keer. Deze keer kreeg ik te horen dat het niet onder de garantie viel wegens ‘ verkeerd gebruik’ van de machine. Wat blijkt : Er waren een paar zoutkorrels op de bodemplaat blijven liggen, waardoor er gaatjes zijn onstaan. Nu had ik hier niet eerder van gehoord, zo ook mensenn mijn omgeving niet. Mijn vrouw heft vervolgens Euro 119,- aan de monteur moeten betalen voor een bezoek van nog niet eens een half uur. De vaatwasser is niet meer te repareren. Na research op internet lees ik veel klachten over de Electrolux vaatwasser. Het lijkt mij dat de bodemplaat van een zeer bedenkelijk niveau is. Nu zit ik zonder vaatwasser met mijn gezin. Geld voor een nieuwe vaatwasser heb ik niet. Vooral omdat het dus blijkbaar vaak voorkomt bij dit merk, lijkt mij dit een fout in het product, en zou ik het zeer wenselijk vinden om een vergoeding te krijgen. Met vriendelijke groet, Max Delhaas

IK zou graag een andere vaatwasser krijgen, of een vergoeding krijgen om een nieuwe vaatwasser aan te schaffen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Max Delhaas