Klacht: rits kapot

Miekion op 09 december 2016 over Gaastra in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen mijn winterjas van Gaastra, volgens mij een jaar geleden bij de Bijenkort gekocht, uit te mottenballen gehaald. Jas is nog prachtig, maar ineens viel mij op dat ik onderaan de stukje mis waar de rits in moet.. Ik wil hem graag laten repareren. Is dit mogelijk via Gaastra tegen een redelijke betaling, want het is natuurlijk een bepaalde lengte en een speciale rits..

Gewenste Oplossing:

Als de rits tegen een redelijke vergoeding wordt vervangen zodat ik de jas, die ik nog steeds heel mooi vind, weer met plezier kan dragen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Gaastra in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Ik hoor helemaal niets!! En krijg nu het verzoek of ik de afhandeling?/ (welke afhandeling??) wil beoordelen??? hoe zit dit?

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Ik vind dit heel erg slecht van Gaastra! Laat in ieder geval iets horen!! Het is inmiddels 8 januari! Nog even en ik hoef hem niet meer aan!!

Alle klachten die gemeld zijn door