Klacht: Retour

Robbertvth op 06 januari 2017 over Gaastra in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16 (!) december een jas geretourneerd, rits kapot (na 4 dagen dragen) Reactie klantenservice: u krijgt een nieuwe of uw geld terug. Na een week eens gebeld, jas niet ontvangen. Na een week weer gebeld, jas niet ontvangen. Ik UPS gebeld: op 21 december afgeleverd….
Klantenservice: ja dat klopt (ineens) , maar we hebben het zo druk met retouren.
Nu een week verder en nog niets terug..

Gewenste Oplossing:

Inmiddels hoef ik die jas niet meer, dat zult u begrijpen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Gaastra in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gaastra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gaastra

Heeft op 10 januari 2017 om 17:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van de klacht van de heer Hoenderdaal is er vandaag contact geweest met de online shop. De jas van de heer Hoenderdaal is ontvangen en het bedrag is inmiddels naar de heer Hoenderdaal overgemaakt.Deze klacht is dus bij deze opgelost. Met vriendelijke groeten afdeling customer service team van Gaastra.

Alle klachten die gemeld zijn door