Klacht: Waardeloze klantenservice en aftersales

Pieter van Londen op 28 januari 2022 over G-Star in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaak 01148275.

Ik bestel on-line, betaal gelijk en krijg 4 broeken geleverd. Bij één van de broeken is de rits gelijk bij het passen al defect. DIt wordt op 28 december al gemeld bij G-Star. Ik moet foto’s van het defect maken en doorsturen, hetgeen ik netjes doe. Een week later vraagt men om aanvullende informatie, ook die leveren we aan. Broek sturen we retour naar G-Star. Vervolgens zwijgt G-Star in alle talen. Op mails en diverse reminders wordt niet gereageerd. Klantenservice is volledig onbereikbaar.

G-Star heeft dus betaald gekregen voor een broek die defect was en door mij is geretourneerd.
Maar een andere broek leveren, geld terug storten of zelfs maar beleefd reageren, ho maar…

Echt SLECHT dit.

Gewenste Oplossing:

Nieuwe broek in de gevraagde maat 32/30.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over G-Star

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over G-Star nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pieter van Londen