Mijn Klacht:
Al jaren ben ik vaste klant van G-star. Fijn merk. Eerlijksheidshalve merk ik op dat de stoffen er de laatste jaren niet op vooruit gaan. Meld ik ook altijd in de winkel, omdat ik vind dat G-star uitstraalt dat het kwaliteit biedt (imago en prijs) en dat dan ook in de stof moet terug laten komen. Steeds vaker slijten broeken binnen een jaar door, weliswaar na intensief dragen. Maar dsn nog…. Ik was de broeken trouwens weinig en keurig volgens voorschrift, daar beginnen de verkoopsters altijd meteen over. Recrntelijk kocht ik een nieuwe broek, nog geen 4 weken oud, en die vertoont nu al plekken van slijtage. Pluisplekken op een onlogische plek, niet op bijv het zitvlak, maar op bovenbeen. Klacht verwoord in de winkel ad Oude Gracht in Utrecht. Reactie was dat het ‘door eigen toedoen kwam’ gelet op de plek. Eigen toedoen? Ik heb de broek hooguit 5 dagen gedragen, niks gemerkt van schuren oid. Er is ee foto gemaakt en naar hoofdkantoor opgestuurd. Nu reactie afwachten. Door ervaring in winkel een vervelende smaak door de houding van de verkoper. Niks klantvriendelijkheid (“Goh wat vervelend voor u, net een nieuwe broek” of iets dergelijks, maar meteen in de verdediging/aanval (“eigen toedoen”). Training in houding bij personeel, zeker bij deze verkoper, zal een meerwaarde opleveren voor de zaak. Ik wacht de reactie vh hoofdkantoor af, reken op garantie/service.
Gewenste Oplossing:
Een nieuwe broek vind ik in dit geval op zijn plaats