Klacht: Prijsverschil

Bzk op 18 oktober 2024 over G-Star in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou een prijsverschil ontvangen na dat ik het product had besteld.
omdat ze een nep korting hadden gedaan waar ze het laatst nog een boete voor hadden ontvangen .
Na dat ik het hebt besteld hebben ze me een fijne dag gewenst als of het geregeld is.
Terwijl we nu 2 weken er mee bezig zijn.

Gewenste Oplossing:

Ze kunnen mij niet MEER tevreden houden ik ben er klaar mee

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over G-Star

Reactie van de melder van de klacht Bzk

1 maand geleden - Ik ben er overstuur van geworden wat een slechte klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over G-Star nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bzk