Klacht: Defecte kleding wordt niet vervangen

op 28 mei 2019 over G-Star in de categorie Kledingwinkels

Ik heb ca 1 week geleden 2 broeken (zelfde model, andere kleur) ontvangen die ik bij G Star besteld had. Na één broek gepast te hebben, heb ik de 2e in de kast opgeborgen. Toen ik deze afgelopen weekend wilde aantrekken, zag ik enkele scheuren in de broek. Ik heb dit gemeld bij G Star en vervolgens gevraagde gegevensfoto’s gemaild. Ik kreeg de melding dat de claim geweigerd wordt om dat het lijkt alsof ik vast ben komen te zitten tussen iets en het niet lijkt op schade als gevolg van een kwaliteitsprobleem. Ik heb gevraagd mijn klacht opnieuw te beoordelen omdat ik de broek niet gedragen heb. Vrijwel direct kreeg ik antwoord dat de claim is afgekeurd en de case daarom gesloten is. Ik heb gevraagd met wie ik kan spreken over deze klacht, maar heb vooralsnog geen reactie ontvangen.

Zodra ik een vervangende broek heb gekregen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over G-Star

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over G-Star nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door awierts