Klacht: zonder toestemming € 225,- afgeschreven via Vodafone telefoonrekening

op 31 mei 2017 over Future Target BV in de categorie SMS Diensten

Al bijna 2 jaar heb ik mijn huidig abbonement bij Vodafone.
Ik vond mijn rekening altijd al belachelijk hoog. Toen ik mijn abbonement had omgezet naar Sim Only, bleef ik nog steeds met een toren hoge rekening zitten. Hierdoor ben ik de verbruiksanalyse van ALLE facturen door gaan nemen.
Ik kwam tot de conclusie dat er vanaf april 2016 maandelijks +/- €15 tot €25 o.v.v. op mijn telefoonrekening aan kosten staan. “aankoop bij derden” (Future Target BV). Totaal € 225,- incl. BTW

1. Ik heb nog nóóóit van Future Target BV gehoord
2. laat staan dat ik betaal voor hun diensten
3. na meerdere malen contact met Vodafone, is het mij nog steeds niet duidelijk wát voor diensten (behalve oplicht praktijken) Future Trget BV levert.
4. Ik heb nooit toestemming gegeven aan Future Target BV te incasseren.
5. Sterker nog, ik weet nog steeds niet van welke “dienstverlening” ik voor € 225,- incl. BTW gebruik heb mogen maken.

Het internet kan mij ook niet meer informatie geven dan dat het inderdaad oplichtpraktijken zijn.

Ik heb als bijlage al mijn facturen + verbruiksspecificaties toegevoegd als bewijs.

Hieronder een overzicht :

2017
jan : € 20,-
feb. : € 25,-
mrt : € 5,-

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Wanneer ik €225,- terug op mijn bankrekening heb.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Future Target BV

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Future Target BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door warnawa