Klacht: ongewenste sms’sjes van 5 euro van Jokerquiz

gretalipman op 12 januari 2012 over Future Target BV in de categorie SMS Diensten

Ik heb me niet aangemeld bij de jokerquiz maar krijg wel telkens sms’jes van 5 euro per stuk. Ik dacht dat als ik reageerde op die sms’jes ik dan automatisch een abonnement aan zou gaan en heb dus meteen de sms’jes verwijderd en ergerde me dat ze zoiets durven te sturen. Als je je telefoonrekening automatisch betaalt, dan kan het zijn dat je daar pas heel laat achter komt. Ik dus drie maanden en laat dat maar eens drie maanden zo doorgaan. Ik heb ze zelfs gemaild dat ik mijn geld terug wens te krijgen maar volgens hen heb ik me zelf aangemeld en had ik het ook op kunnen zeggen. Ik heb ze gezegd dat de sms daar te vaag voor was.

mijn geld terug en het zou handig zijn dat er een verplicht sms bericht verstuurd wordt waarin duidelijk staat dat je een abonnement aangaat en dat je dan op oke moet drukken of op annuleren voor als zoiets per ongeluk is gegaan.
Als je per abuis je toestel aan hebt laten staan,kun je allerlei knopjes ingedrukt hebben die je niet wou. (kan gebeuren) en kom daar dan maar eens maanden later achter.

Alle klachten die gemeld zijn door