Klacht: Bliep haalt ontrecht geld op buij mijn nieuwe provider

op 16 november 2015 over FTMSC in de categorie Betaalsystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben overgestapt van Bliep naar Tele2 en Bliep treks via FTMSC nog steeds de dagvergoeding, terwijl ik niet meer bij Bliep zit en dus ook geen dienst van Bliep krijg. Bij payinfo.nl heb ik geen melding hiervan dat ik een mobiele dienst hebt. DUS Bliep dat iets illegaal…

Gewenste Oplossing:

Me geld terug en deze dienst sluiten die ik niet hebt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FTMSC

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FTMSC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door noosa