Klachten over FTMSC

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over FTMSC zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van FTMSC in de categorie Betaalsystemen

2 klachten gemeld

Tijdslijn

(veel) te traag

Klacht van KeesHui op 10 mei 2020 over FTMSC in de categorie Betaalsystemen

FTMSC (veel) te traag. Wo.19-2 bevestigt T-Mobile mn ingevuld onderzoeks formulier, en hun 4 week daarvoor nodig (plus hun Re daarna). Do. 7-5 Ik bel (weer eens) naar T-M kls en verneem, met moeite, dat ze pas 16-3 stukken bij FTMSC hebben... Lees meer

afboeking van T-mobile rekening

Klacht van koenliem op 08 augustus 2018 over FTMSC in de categorie Betaalsystemen

Op mijn rekening van juli 2018 staat driemaal een bedrag van € 5.00 afgeboekt wegens FTMSC. Op de site wordt ik verwezen naar www.payinfo.nl, waar ik zou kunnen inzien en opzeggen. Als ik dat doe krijg ik de mededeling: Geen transacties gevonden... Lees meer

onterechte afschrijving

Klacht van Max Davidson op 03 maart 2018 over FTMSC in de categorie Betaalsystemen

FTSMC zit sinds kort in mijn mobiele telefoon en ik krijg het niet verwijderd. Het kost mij elke keer E7,50. Op de 1200-klantenlijn van mijn provider T-Mobile krijg ik niemand persoonlijk aan de lijn. Op internet lees ik wel, dat... Lees meer

BETER BEVEILIGEN FTMSC

Klacht van Markieb op 08 augustus 2017 over FTMSC in de categorie Betaalsystemen

DIE ROTZOOI BETER BEVEILIGEN.. MET EEN CONTROLE CODE DIE JE MOET INTYPEN OFZO... MIJN ZOOINTJE KLIKT 1X OP DIE ROTZOOI OP YOUTUBE EN ER GAAT 7.50 VAN ME REKENING AF.. EN IK KAN ER NIET EENS WAT MEE.. Lees meer